Szyjemy obroże dla psiaków ze schroniska! - warsztaty z grupy Radlińskie Psy

Wczoraj byłam na warsztatach z szycia obroży. Warsztaty kosztowały 15 zł, był to mniej więcej koszt materiałów, a wszystkie obroże zostaną przekazane rybnickiemu schronisku :) 
Materiały czekają, aż zostaną użyte


Po wstępie i wytłumaczeniu krok po kroku jak zabierzemy się do robienia obroży naszym zadaniem było skomplementowanie zestawu na dwie obroże.

I wszyscy się dorwali do materiałów :)


Mój zestaw na pierwszą obrożę





Mierzenie przy pomocy miary lub obroży swojego psa, którą się przyniosło

Kolejnym zadaniem było przytwierdzenie szpilkami tasiemki ozdobnej do podstawy.
2 obroże robione przeze mnie




Maszyny były w ciągłym ruchu


obroże ustawione w kolejce do szycia




Gdy tasiemka była już przyszyta trzeba było przymocować regulację i zapięcie oraz ponownie wszystko zabezpieczyć szpilkami i dać do szycia







Większość obroży już tylko czeka na zszycie

I w końcu obroże są gotowe :) Tak prezentują się obroże zrobione przeze mnie

Obie obroże na największym możliwym rozmiarze

...i na najmniejszym



Część wszystkich obróżek zrobionych podczas warsztatów

Kto wie, może kiedyś zrobię obrożę dla Lady?
Inicjatywa bardzo mi się spodobała oraz miło spędziłam czas w wspaniałym gronie :) 

A wy próbowaliście kiedyś zrobić obrożę?

4 komentarze:

  1. Ale piękne wyszły te obroże! Jestem pewna, że psiaki się ucieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :)
    Również mam taką nadzieję i żeby długo wytrzymały

    OdpowiedzUsuń
  3. Zacna inicjatywa :) No i super wyszło, psiaki będą zachwycone!

    OdpowiedzUsuń