Podsumowanie grudnia na cztery łapy


Cześć, tu znowu Lady - przejmuję dowodzenie! Grudzień był zabieganym miesiącem, jak chyba dla każdego. W każdym razie rodzina była zbyt zabiegana, by wziąć mnie na wybieg dla psów czy na jakiś dogtrekking. Nuda totalna! Za to kilka nowych rzeczy się pojawiło związanych z naszym blogiem. I do tego Gosia wzięła udział w warsztatach robienia obroży.

Ale może po kolei.


Warsztaty robienia obroży

 Obroże zostały przekazane schronisku w Rybniku :) Każdy uczestnik warsztatów robił dwie obroże. Gosia mi mówiła, że zrobiła jedną niebieską, jamnikowatą i jedną różowo-niebieską w kości. Więcej przeczytacie TUTAJ



Ranking blogerów od Macieja Wojtasa

Maciej Wojtas to twórca bloga maciejwojtas.pl i grupy na facebooku Jak zrobić wpis na bloga, żeby czytelnika wyrwało z butów. Gosia kazała mi napisać, że strasznie grupę poleca. Z tego co mi wiadomo to ranking blogerów powstał jako prezent dla członków grupy. Możecie zobaczyć go tutaj

Założenie instagrama



 Instagram prowadzimy głównie po angielsku, by trafić do ludzi nie tylko z Polski, ale i zza granicy. Możecie tam zobaczyć na nim moje piękne zdjęcia, a w relacjach zobaczycie jak wygląda moja codzienność :) Odkąd Gosia odkryła filtry w relacjach na instagramie co jakiś czas mnie woła, bo O mój Boże ten filtr jest taki cuuudny! 

Jeśli macie instagrama i chcecie mnie obserwować to będzie mi bardzo miło. Mam udział w smaczkach. 





Projekt 62 od Twisted Couch Potato
W grudniu ogłoszono projekt 62. Gosia uznała, że w 62 dni nauczy mnie nowych sztuczek i chodzenia na luźnej smyczy. W związku z tym przyjmuję zakłady, kiedy się podda. Skontaktujcie się ze mną!
Wyzwanie zaczęło się 1 stycznia. O ile lubię szkolenie i naukę, bo w końcu dostaję mnóstwo smaczków i czymś się zajmuje, a nie nudzę to myślę, że z tą luźną smyczą Gosia to-ta-lnie oszalała. Ktoś jej wreszcie to uświadomi? Bo mnie niestety nie słucha. Ani mnie ani moich wymownych spojrzeń. 
Zakładki O nas i kontakt

Wreszcie mamy zakładki, gdzie możecie nas poznać i się z nami skontaktować. W zakładce kontakt jest podany nasz mail, a w zakładce o nas są trzy sekcje. Jedna mówi o nas, czyli o mnie i Gosi, w kolejnej sekcji Gosia opowiada o mnie, a w ostatniej ja opisuję Gosię. Zakładki znajdziecie w lewym, górnym rogu strony. 


Jak widzicie stricte psich rzeczy było mało, niestety, ale więcej się podziało na stronie. Trzymajcie się! Łapka!

2 komentarze: